czwartek, 27 czerwca 2013

Pyszne 25 - Jajka zapiekane w bułce

Nie wiem jak Wy, ale ja często lubię usiąść sobie przed telewizorem tylko po to, żeby zobaczyć, jaką magię w kuchni wyczyniają ci profesjonalni kucharze. Zwykle po tym cieknie mi ślinka, a gdzieś z tyłu głowy pojawia się pomysł, że może i ja bym mogła spróbować upichcić coś takiego. Mogłabym. I to zrobię.
Przepis, który od dawna mnie zachęcał, nie jest ani pracochłonny ani czasochłonny. Pochodzi z programu Pyszne 25, które który pewnie znacie. Ja, zamiast na śniadanie, zrobię go na kolację, z racji tego, że wszyscy domownicy by chętnie spróbowali, a rano wstajemy o różnych godzinach i same rozumiecie...

źródło: http://media2.pl/media/100880-Pyszna-Wielkanoc-w-TVN-Style.html

No to co kochani? Gotujemy z Anią Starmach!

Do przepisu użyłam:
3 bułki piszenne
2 plastry szynki
3 jajka
3 plastry sera żółtego
odrobina szczypiorku, soli i pieprzu

Z bułek wydrążyłam środek, kierując się radą, żeby czasem nie zrobić w niej dziury. 

Pokroiłam szynkę w plastry i wrzuciłam do wydrążonej bułki.

Zaraz za szynką trafiło do niej także jajko.

Dodałam odrobinę soli oraz pieprzu.Wszystko przykryłam plastrem sera i posypałam szczypiorkiem. Wam radziłabym go jednak zetrzeć, jak robi to nasza prawdziwa kucharka. Ja nie pomyślałam, położyłam plastry i powstał problem ze ścięciem się białka.


Rozgrzałam piekarnik do 190 stopni. Ania radzi, żeby wszystko zapiekało się około 8-10 minut.

A po wszystkim mogłam się cieszyć smaczną, sytą i apetycznie pachnącą kolacją!

Na pewno jeszcze do tego wrócę, bo zajmuje naprawdę niewiele czasu, a mi bardzo smakowała.Następny przepis, na który ostrzę ząbki to naleśniki Suzette. Przepis znajdziecie tutaj.

3 komentarze:

  1. Fajny przepis i chyba nie, aż tak kaloryczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przed kolejnym maratonem treningowym blogerek napewno cos takiego skosztuje i szybko spale po 2 godzinnym treningu ;)

    Twój blog jest na liscie blogow fit www.blogifit.blogspot.com będzie mi bardzo miło jak umieścisz banerek na swoim blogu z aktywnym linkiem do strony, z gory dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń